Pages

08 June 2009

My Best Friend Wedding

Member ni aku kenal masa kerja kat PTG dulu. Masa 1st time jumpa dia, aku tgk dia sombong semacam. Tapi atas desakan kerja, aku terpaksa menuntut ilmu dari dia. Sebab dia ni pakar SPTB. Hmm, camana ehh.. Buat selamber ajer la. Kita nak belajar, takkan dia nak marah pulak kan..

Masa berlalu, hari ke hari... akhirnya kitorang kamcing. Dia tak kedekut ilmu, ringan tulang.... dan paling best, kitorang sekepala. Tak lama pastu masuk plak sorang lagi member, Mama-Ieja. Ke sana sini kitorang bertiga.. masuk lambat, muka kitorang la. Yg kuar awal pun, muka kitorang gak.. Seluruh shopping mall kat S.A tu kitorang terjah. Huhuh.. best nya masa tu. Enjoy, enjoy jugak. Tapi kerja ekselen tau..

Ops, terlebih sudah.. dah lari tajuk nampak nya. Ok, kembali ke pangkal jalan.. Sabtu lepas dia nye wedding. Sama cantik, sama padan.. Majlis yang meriah. Siap ada live band caklempong lagi.. huhu... best! best! Berbagai aneka hidangan, antaranya Nasi minyak hujan panas, Udang Masala, Ayam Merah, dan Daging Masak Apa Ntah. Juga ada Salad buah2an. Mmg kenyang gila la hari tu. Brrp..! Aku mmg tak masak, sbb nak makan free kat sini la.... jimat gas memasak aku hari tu. hahaha..

To Kak Reen, semoga berbahagia selalu. Semoga cepat menimang baby. Tak sabar nak tgk rupa akak masa pregnant. Mesti kiut dan vouge..hehe. Semoga perkahwinan ini kekal hingga ke akhir hayat.


Keadaan di Dewan Sri Melati, Perbadanan Putrajaya.


Terpancar keceriaan kedua mempelai..


Pelamin



Pose special utk reader mami-sue.. thanks kak!! I lap u..


Terdapat tayangan slide kisah percintaan kedua² mempelai..


Meja makan beradab.. ada fountain kecik disitu.. comei jer.


Ni rupa ninja2 aku.. tak bley dok diam..
Ninja baju biru tu siap termuntah atas karpet.. hahah. Jangan marah aaa PJH..


Door Gift.. Sungguh kiut. Boleh buat bekas brooch atau syiling..

Ni pulak gelas kecil.. printed muka pengantin ada disitu.. Kedua2 bekas itu berisi gula² Cadburry.

3 comments:

HazlisaNoor said...

weh dik sue..apsal citer pasal kita ngular tu..kan akak dah kantoi..hehe..skang dah taubat dah..cantiknyer k.reen mcm perkahwinan artis popular jer..hehe..

idhassan said...

aku pun g gak su dengan husain tp dah lewat pkl 3pm....wah, aku terkejut tengok k.rin...cantik bangat..macam tak caya je...kurus dan slim...hehehe..
papun tahniah la kt k.rin....aku sebagai sahabat a.k.a adik dia yg paling lama tumpang gumbira...hehehe...

Sue said...

Kak Ieja, saje terkenang citer lama. Rindu la kat korang... Tobat ke, sbb takder kaki? hahah

Hassan, aku tak nampak ko pun. Kalo jumpa ko sure muka ko masuk blog aku gak..hehe. Cantek kan kak Reen. Tapi aku rasa kalo awal2 lagi cantik. Ptg tu mekap dia nampak dah cair sket, pasal dah makan..