Pages

17 June 2009

I wish for this...

Sebelom mulakan kerja, mari kita berangan-angan sebentar.


Ini adalah Canon Powershot SX1 IS. 20x telephoto lense.. sungguh sesuai utk novice seperti saya.. hahaha



Ni plak Nikon D5000. Rege tak tahu brapa..



Mana nak dapat lampu aladin ehh? Antara 3 wish yg dibenarkan, DSLR adalah satu daripadanya.. lagi 2?? Tak boley cerita. Biaulah rahsia.. hehe. Poyo.

Isk.. takder ke yg berhajat nak bg hadiah kat saya?

4 comments:

azlanezahar76 said...

Sidek.... kau jgn kena trick ngan ayat bini kau nie huhuhu.... ayat lampu aladdin tu bini aku dah pakai lama dah huhuhuhu.....

mami-sue said...

Ish.. kacau je budak batman ni.

Hmm, kena guna ayat lebih power hari ni.. Mlm jumaat pulak tu.. hahahah.

Keji...keji!

azlanezahar76 said...

huhuhuhu 18 SX.... No komen ..... no komen ....huhuhuh... abih laa kau sidek.... huhuhu

p/s:
Kavi, jgn baca komen nie huhuhu

Sue said...

Aiyoyo.. rileksla. Kavi dah g kursus kawen. Boleh layan.. haha. Aku tak betul sehari dua ni.. stress takder geng! Woi, cepatla balik.. Bosan la opis takder orang, dah mcn bilik m*y*t jer.. senyap sunyi, sejuk pulak tu.. eiii..