Pages

04 March 2009

My feberet

Dulu masa zaman dating2, aku suka tul mkn Nandos. Sampai la masa pregnant Nadhirah, nak Nandos ajer. Selera ku terbuka hanya untuk Nandos. Poyo kan.. huhu

Semalam, lepas gak hajat nak mkn Nandos. Kitorang mkn kat Alamanda. Member aku (nama dirahsiakan) tu pulak, 1st time mkn. Eksen terlebih la aku jadinya. Macam tau serba serbi.. hehehe. Padahal dah setahun gak tak makan. Tengok buku menu tu pun aku dah konpius. Ni buku menu ke buku cerita?... Macam buku cerita hikayat 1001 malam pon ada.. :p

Cak! Posing kat belakang botol sos Peri-peri Nandos. Mahal tu, sebotol RM9.00.. huh!


Yummy, delicous! Quarter chick, chips and colaslow (betul ke aku eja ni? hantam saja la)..


Ops, ni bukan Nandos. Tapi adalah Big Apple Donut.





5 comments:

Sue said...

Halo...halo. takder org ke nak komen??

Kavinesh said...

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuooooooooo sedapnya... makan sorang. tak ajak pun kita........

Anonymous said...

tengok nandos ni rasa lapar lak.Dah ler musim ujan petang2 ni..tp apa yg menarik dan sedap sangat kat nandos ni selain dr dlm gambar tu?

Sue said...

kavi, nak join ke? next month la yer. bulan ni punyer budget mkn besar dah habes la.. huhu.

Sue said...

ape lagi yg sedap? ntah la. selama ni aku mkn yg tu jer.. lain tak tau le pulak.