Pages

10 March 2009

Aktiviti di hari Ahad

Ini adalah pokok ANGGUR. Percaya tak? Kat Selayang dan Seri Putra dah tanam pokok Anggur tau. Jgn jeles. Org Rawang nak jugak ker?? :P


Ni masa kat Tanjung Harapan, Port Kelang. Masa ni kat atas replika kapal yang dah usang dan tak terbela... Merbahaya untuk pelawat. Paku bersepah sana sini. Kepada pihak yang berkenaan, sila ambil tindakan sewajarnya. Benda cantik, rugi yang dijaga.


Lovely Abah. I lap u Abah.


Pakar posing, Nadhirah. Danial bila nak bergambar, suka buat aksi pelik.



Tengokla tu Danial.. Org nak dia senyum, dia buat tarian Mr. Bean pulak..
I belive i can fly...


Panas ya Rabbi masa nih. Seb baik i pakai Rexona u! Kalo tak hangit semacam..hahaha.


Keluarga kecik kami. Biar kecil tp bahagia.. amin!

Malamnya, kami dinner di Restoran Muara.


Tengok meja kitorang, bersepah gila.


Abg Ngah posing ngan siakap steam yg tinggal tulang.


Tu dia orang kuat / tukang belanja makan.. Mekasih daun keladi, lenkali belanja la lagi.


Posing lepas makan.


Tengah mencekik.. hehe


Abah langgar pantang. Harap2 Abah okey.. Balik cepat2 makan ubat. huhuhu


Sunset di port klang


Danial merenung masa depan.. Nak jadi otromen ke, superman? Dedua spender merah. Hmm, jadi ape ekk yg best?? :p


Kakak Ipar aku. Kak Zura dan Umaira.


Abg Ngah sekeluarga


Aku sekeluarga.


With Abah..


Pak Ngah dan Danial.


Anak bujang Abg Ngah, Adlee. Dia dah cederakan kaki maksu ngan kerusi dia. Adoiii.. Sakit sampai sekarang tau!!


Penggemar Siakap Steam.


Di mana-mana pun aksi begini takkan dilupakan. Besar betul pengaruh super hero ke atas kanak2.


Aku dan sotong goreng tepung yang liat.. tak sodap.


Lihatlah hero kesayangan ramai nih.. Ada je pe'el pelik dia. heheh..

Budak ni anti betul ngan maksu & paksu dia. Amik gambar dia pun nak marah.. adoila.. Kalo aku lalu je sebelah dia, mata dia menjeling semacam. heheh So cute!


Overall, outing kali ni seronok. Walaupun tempat makan tak berapa bagus. Sidek & Abg Ngah g ngamuk2 kat kaunter, dapat le rebate RM10.00.. Ade ke patut Senangin bakar dia masin mcm ikan masih. Rm35/kg pulak tu. Hanggok tul. Kalo camtu baik aku order ikan masin jer. Lagi murah. Tak bley pakai.. Jgn le pergi tempat ni lagi. Next time kita g Bagan Lalang pulak. Orang2 BCH nak join tak??? Pakat tido BSP la..


1 comment:

Anonymous said...

amboi...seronok sakan korang yer bila aku dh balik ke BCH.Mana aci ni...plan tak ajak aku,bab makan2 ni pantang tul aku.Ha,pas ni kalau plan ke BAGAN LALANG lak wajib ada aku tau...Grrrr....