Pages

09 October 2009

Astro-not

 

page Ada usb port kat dekorder baru..  utk apa ehh?? Kena try ni..

 

Ingat kes astro aku dulu?? Tension betul. Sampai sekarang ni takder apa update dari pihak astro-not tu. Konon nak buat siasatan lah, ape la. Habuk pun tarak. Nasib baik diorang dah block account aku. Kalau tak aku nak report kat KPDNKK. Padan muka.

 

Nak tak nak terpaksa juga register akaun astro yang baru. Tapi kali ni bukan nama aku. Guna nama En. Suami pulak. heheh..  ala, setakat RM50/bulan. Apelah sangat kan? Ntah2 duit rokok dia pun lebih dari tu.. hui.. jangan marah yer. Nanti kena jual.

 

Kitorang dapat decorder baru. Baru je seminggu release. Harap2 tahan lasak le decorder baru ni. Kali ni dekorder letak kat tingkat atas.Tapi Tv kat bawah. Buat standby kot2 En. Suami nak belikan plasma tv utk letak kat atas... :o) Kat bawah cuma guna transmitter.  Benda kecik  kotak coklat macam dalam gambar atas tu. Nampak nya lepas ni kena cari remote astro cetak rompak untuk digunakan kat atas. Manalah tahu En. Suami nak beli plasma tv dalam masa terdekat ni.. hehehe. Baik punya jekk..

 

Aku ada kuali astro lebih. Sapa nak? Aku jual murah jer, RM50.00. Muat le kot takat nak masak ayam sekor dalam tu. Changgih beb…

No comments: