Pages

30 October 2009

Semoga sihat dan berbahagia hendaknya

image Credit to: http://web.njit.edu/~as423/SunRise.jpg

 

Salam,

Insya Allah malam ni saya akan pulang ke kampung. Menziarahi sepupu En. Suami yang disahkan menghidap kanser hati. Mengikut kata doktor keadaannya agak kritikal. Harap  pembaca semua dapat doakan agar beliau kembali sihat seperti biasa.

Ahad (1 Nov 09) pula Walimatul Urus sepupu saya di Jeram, Selangor. Besar kemungkinan kami tidak dapat menghadiri majlis tersebut. Rasanya adalah lebih baik kami berada di Muar bagi memberi kata-kata semangat bagi pesakit dan keluarganya. Insya Allah kami akan menolong apa yang termampu. Saya merupakan penggemar masakan sambal tempe ibu pesakit @ Makcik Sal. Sabar ye Cik Sal, pasti akan ada sinar untukmu di hari esok…

Dua keadaan yang amat berbeza. Sebelah pihak dirundung malang, sementara sebelah pihak lagi sedang bergembira menyambut ahli keluarga baru.

Walau apapun saya mendoakan kebahagiaan kedua-dua sepupu saya dan En. Suami. Semoga kalian sentiasa dirahmati Allah, diberikan kesihatan yang baik dan berpanjangan serta berbahagia selalu.

Sekian.

2 comments:

makLong said...

Semoga Cik Sal & family tabah menghadapi dugaan ini.. Takut juga ni sebab belah family arwah Atuk Jah ada beberapa orang dah disahkan menghidap kanser darah. Salah seorg dpd nya Masilah(lukemia).. Ada 2 org lagi yg merupakan cucu kepada adik bradik arwah atuk Jah juga menghidap kanser darah.. kalau tak salah dah meninggal dunia.... harap2 selapas ni tak ada lagi...

Sue said...

Kita semua perlu mula amalkan makan daun 7 jarum 3 helai sehari. Mudah-mudahan kita semua dilundungiNya. Amin.