Pages

07 October 2009

Raya @ BCH Rawang

 

Isnin mlm kitorang terjah ke rumah Kaklong. Saje buat kerja yg agak kurang waras.. Yelah, jauh tu nak ke Rawang. Hari kerja pulak tu. Gamble aje lah. Kalau tak pergi hari ni ntah bila boleh pergi. Weekend nanti dah bersusun open house yang perlu dihadiri..

 

IMG_6814

Walaupun short notice, kaklong masih sempat menyediakan rendang daging kesukaan aku. Well, sbb dia sayang kat aku le kan.. apa lagi?? :P

 

 

IMG_6815Ni aje yg sempat aku beli sebagai buah tangan untuk diorang. Hajat hati nak cari cake utk Azim, tapi tak berani nak gamble mencari kedai kek di malam hari di pekan Rawang yg sesak itu. Jadi merasalah korang dengan Dunkin Donut dari RnR Sg Buloh ni….

 

 

IMG_6816 Sedap kan?? Mestilah, sbb maksu belanja… hehehe.

 

 

IMG_6817Nadhirah bagi hadiah wallet kat Azim. Walaupun pada mulanya dia nak bagi teddy bear lama dia..  Cepat2 aku tegah. Ape kes la pulak budak laki nak main teddy bear?

 

 

IMG_6819Aktiviti kesukaan diorang bila datang umah maklong

 

 

IMG_6820Sudut bertenet….

 

 

IMG_6828

Sempat la juga aku masak makaroni goreng utk diorang. Tak tahu le ok ke tidak. Aku agak ragu2 utk membawa food yang di masak sendiri ke rumah Kaklong. Maklumla, dia sangat terror memasak. Setakat masakan aku tu, apelah sangat kan????? Sob.. sob.. srrot!!!

 

 

IMG_6829 Wajah ceria kaklong menayang periuk kesayang beliau. Eh, ke tayang senduk? Apa2 la labu…

 

 

IMG_6841 Makan sambil bergossip memang best

 

 

IMG_6842 Wakil elec*trolux pun ada.. Sapa mau order??

 

 

IMG_6845

Aksi tidak berapa hangat dari gitaris amatur

 

 IMG_6839

 

Gambar ni aku snap dari album diorang. Kaklong dan anak2 dia sedang menuruni roller coaster. Tgk muka Hariz (belakang-kanan). Hahahahha huhuuhuh heheheheh… lawak dowhhh…!! Jangan marah ye Hariz, maksu letak pic ni kat blog.

No comments: