Pages

03 July 2009

Tag dari Rina

1. Bekas kekasih saya adalah
MSS
(Mat Semat Sementol kah?? :P u know who u are)

2. Saya sedang mendengar
kekecohan di opis saya umpama pasar borong

3. Mungkin saya patut
bangun lebih awal pagi tadi, supaya boleh gorengkan sosej utk anak².. dah janji smlm.
Sib baik diorang lupa...hahaha

4. Saya suka
kehidupan saya skrg, dikelilingi insan tersayang

5.Sahabat-sahabat baik saya
yang boleh paham saya.. dan ikhlas kawan ngan saya
dan boleh tlg cover line bila saya lambat sampai opis.. huhu.. keji gila

6.Saya tak paham
kenapa saya dah request kat pjaya tapi dihantar ke KL juga.. aduhh!

7.Saya kehilangan
kata-kata bila tau diposting ke KL..

8.Ramai yang berkata
err, takleh citer la. Nanti korang tensen.. huhuhu
naik lift tekan sendiri

9.Makna nama saya
'yang mudah dan memudahkan'
atau kata lainnya.. 'EASY GOING" hehehe.

10.Cinta itu adalah
wujud sejak dilahirkan

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
memerhati monitor aku dari belakang, dah menarik kerusi aku sambil berkata: Jom jalan²..!
grrr!

12.Saya akan cuba
menyimpan.. boros ajer selama nih.. hahah

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
takkan berakhir..

14.Telefon bimbit saya
baru je KONDEM lepas jatuh dari katil. Sib baik boleh repair..
pergh. selamat poket aku..

15.Bila saya terjaga dari tidur
tgk jam dan berharap janganla pukul 6.00am.. rasa mcm baru je tido.

16.Saya paling meluat apabila
orang buang sampah merata.. tanpa segan silu. rasa nak je sumbat sampah tu dlm mulut diorang

17.Pesta/Parti adalah
kenduri.. boleh ker? eheheh

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
ladybug gergasi.. yg saya jumpa dlm mimpi semalam.. comei!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
6 tahun/tadika... rasa sume org sayang saya. cikgu tadika tu hari2 hantar saya balik umah naik beskal beliau..

20.Hari ini
saya nak g tgk ICE AGE 3 dgn kawan2 saya.. tak sabar!

21.Malam ini saya akan
setelkan laundy.. esok nak holiday to my hometown..
abah, mak, owang datang nih.. sob..sob!!

22.Esok pula saya akan
makan macam2 di acara makan2 sambil bergossip..

23.Saya betul-betul inginkan
anak yang ramai dan berjaya!
amin..

24.Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini
hmm, cantik jugak aku yer walau belum mandi..hahaha

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
masa bujang dulu pusat beli belah, skrg ni arked permainan la.. of course sbb anak2

26.Makanan Barat atau Jepun
Jawa!

27.Bilik yang terang atau gelap
err, yg suram..

28.Makanan segera adalah
makanan yang tidak berkhasiat

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Jom woii! G tgk wayang...

30.Siapa yang anda nak Tag?
mama-ieja, azlan, kavitha, mak-et, WG, najwa
dan lain2 yang rasa rajin nak buat..

* rasa cam dah pemes pulak bila dapat tag2 ni.. :P

5 comments:

HazlisaNoor said...

sue, bleh terangkan skit jawapan ko yg no 6 dgn 7 tu

Sue said...

kak ieja,

sue dah dpt posting f32. tapi kat kementerian penerangan KL (Angkasapuri).. ni tgh nak buat rayuan minta putrajaya. skrg ni tangguh dulu, 15hb nanti baru g sana..

bila nak banjer?? heheh

KaMi said...

wah, tahniah .... dapat naik pangkat ke...aku tak faham f32, la..d 40 la...

hehhee...ko tag aku yer... emmm...

tunggu uuuuu....

HazlisaNoor said...

kem penerangan..hehe..kawan akak ader kat situ..situ kawan2 ok..best..anyway, tahniah!

Sue said...

yeke, lega nya bila tahu mcm tu.
tapi ngeri memikirkan nak travel ke sana.. eeiii..