Pages

20 July 2009

Bersiaran dari pejabat baru

Salam semua,

Nantikan update dari mami-sue ke? hehe.. sori la yer. Kalo weekend memang tak sempat nak update. Banyak sangat kerja kat rumah. Tunggu weekdays baru le free sket. Ni pun sementara mengulor..., esok nanti kalo dah masuk tempat baru.. entah macam mana. Harap2 masih ada masa untuk mengular.. hahah.

ini lah dia bilik meeting tempat menunggu tu...
penuh tu sbenarnya. sbb ramai w17 lapor diri hari ni..
masa ni kosong sbb diorang kuar makan.. dan aku lah yg jadi penuggu.. huhuhu

ni la port aku.. sensorang dok sini layan skype dan ym.
sbb aku pilih tempat ni adalah kerana terdapat plug kosong disini.
bateri notebook aku abes...

saksikan muka bosan saya..
hehehe

5 comments:

HazlisaNoor said...

dah tau dpt bhgn mana ke sue?

Sue said...

baru je dapat surat tadi.. kat BPHEUU JPM, Precint 3. Ada member tak kat sana?

KaMi said...

mummy sue busy ke?

Azlan Ezahar said...
This comment has been removed by the author.
Azlan Ezahar said...

peeghhh ... bawah Bahagian Hal Ehwal Undang2 yek... aku kira2 ..JPM nie kalau diikutkan ade 50 lebih agensi di bawah nye... tu termasuk Suruhanjaya, Agensi Pusat, Jab & Agensi & Badan Berkanun... huhuhuhu... best2..