Pages

13 July 2009

Lagi cerita pasal makan..

Sedey woo.. hari ni diorang buat majlis sempena penghijrahan aku ke tempat baru. Siap ada pulut kuning lagi, macam mengalu-alukan pulak yer?? hahah... gurau jer.

Apapun, terima kasih banyak² atas majlis yang sederhana tapi meriah ni. Susah² aje! Eceh.. merendah diri pulak. Tapi sebenarnya dalam hati girang tak terkira, sebab dapat hadiah.. huhuhu. Best pulak pindah randah ni. Bole kumpul hadiah.. :P The best moment bila dapat sejambak bunga dari Miss N.. uwaaa.. touching betull!


Puan Kavitha dengan pesen rambut terkini beliau.. Malu le pulak.


Yeay.. dpt hadiah dari Bos aka Tepung Dedak. tocei.. tocei



dan lagi.. dari Bhgn Latihan pulak.. thanks!
Something from sembonia brand..


Lagi... dari batman. Tenkiu!

dan lagi... from sweet miss N.. a bouquet of roses.

Boring ke ayik tgk aku pegang hadiah?? Jangan la camtu. Ni pun aku dah siap 'sephia'kan gambar2 tu. Supaya korang tak berapa perasan muka aku yg agak riak tu.. hahaha.

Batman di sebelah kiri aku tu tgh pegang durian sebenarnya.. tu yg aku cuak. Abesla bunga ros aku nanti bau durian pulak.. jauh sket la weii... huhu


Makan time..! Khusyuk nampaknya kak Ina kita.


i'm gonna miss u sis.. jgn lupa date kita nanti yer.


teka, apekah yang sedang dilakukan oleh beliau...
hadiah makan mlm di rumah sendiri menanti ada

Sebenarnya itu cuma acara disebelah pagi. Di sebelah petang lebih havoc dan menarik... apa dia?? Tunggu...!!

Ini lah bunga nya.. cantek tak?? Ni kali ke-3 saya dapat bunga tahun ni..
seronoknya...

No comments: