Pages

16 July 2009

Pink roses


Saja nak tayang pic hasil rakaman kamera kecik saya. Cantik tak?? Kalo ada yang berminat nak buat wallpaper, saya boleh bagi. Sila tinggalkan alamat email di ruangan komen. Saya akan berikan anda gambar asal yang beresolusi tinggi dan tiada watermark. FOC!

Paling banyak pernah saya dapat bunga ros adalah sebanyak 21 kuntum, pada hari lahir saya yang ke-21 beberapa tahun yang lalu.. beberapa ke? heheh.. Siapa yang bagi? Tak lain dan tak bukan, pakwe saya la.. yang kini menjadi suami saya. Terima kasih ye Abg!! I lap u.

Rasanya, bila umur semakin bertambah, ni peluang untuk mendapat bunga di hari ulangtahun kelahiran adalah amat tipis sekali. Memandangkan bilangan bunga akan bertambah dari tahun ke tahun. Maka kos membeli bunga juga akan turut meningkat. Saya dapat membaca pikiran suami saya "Daripada Abg bagi Sue bunga sejambak, balik Abang belikan bunga ros hidup yang dalam pasu tu bagi Sue tanam!". Hehehehe..

1 comment:

Azlan Ezahar said...

Best nyer.... aku... bukan bunga rose jer yang tak dapat... bunga kantan pun org tak bg... huk huk huk... sedih ooooo