Pages

30 May 2009

Update 30th May 2009

Laman kitorang tengah berkecah dan bersepah sekarang ni. Tak boleh nak tinggalkan rumah sbb diorang buat kerja sepanjang siang hari. Harapan saya agar tidak hujan agar kerja-kerja ini boleh diselesaikan secepat mungkin. Kalo ujan malam ok la.. sejuk sikit!!! ehem..ehem... hahahah.. keji!!





25/5/2009
isk, sayang pulak tengok rumput tu buang mcm tu ajer.. ni kalo maniam tgk sure sedih. Sbb dia yang tanam...hehe


28/5/2009
Budak 3 orang tu dah tak sabar nak pijak simen tu.. belum keras lagi oii. Kang ada pulak footprint korang kat situ.


30/5/2009
Tu dia... lobang sudah mari. Danial kata, nanti dia boleh mandi kat situ..hehe. Nak kena gigit dgn ikan kat bontot tu, try la...


30/5/2009
2 orang jer yang buat kerja-kerja menggali nih.. saspect aa.. kuat cam badang. :)


Ada banyak air kat dalam tanah yang telah digali.. mungkinkan ada mata air, atau sebab kitorang siram rumput hari-hari maka air bertakung di situ? pelik..pelik


2 comments:

KaMi said...

ada harapan lain kali gue datang gue bawak pancing nie?

gie kolam berbayar mahal...

kalau kat sini gue dapat pakej makan tengahari bersama ninja2...

ada berani?

hik hik hik....

Sue said...

boleh saja kalau nak bawa pancing.. tapi untuk sementara waktu, kolam itu adalah kepunyaa ninja2 aku. kalo ko nak join diorang berkubang dlm tu apa salahnya..hehe