Pages

22 May 2009

Kasut Baru

Untuk pertama kalinya, saya ingin menayang memaparkan kasut yang baru dibeli semalam. Selalu baca / tengok blog orang, beli kasut harga beribu2 pastu citer kat blog. Saya pun nak cuba gak le, best ke dapat buat citer pasal kasut dalam blog..?

Ni ler dia kasut saya. Cantik berkilau lagi.. selesa dipakai. Dan yang penting, M.U.R.A.H. Orang lain beli kasut sampai RM3,000.00... saya beli cuma RM30.00 jer.. hehehe.



Ape kes beli kasut pun nak masuk blog? Haa.. itula penangan blog. Semua benda kalo boleh nak citer. Citer pasal beli ketip kuku pun boleh masuk blog jugak tau...hahahah.. Utk yang belom ada BLOG, cuba la buat.. best tau. Segala benda mak nenek ko nak citer pun, orang pedulik hapa.. pasal, AKU ADA BLOG, KO ADA???

Sesungguhnya saya tidak sihat skrg ni. Jadi beginilah rupa entry saya dikala tidak dapat berfikir dgn waras.. :P

No comments: