Pages

29 May 2009

Jem di Sg. Merab

Smlm sangkut dlm jem dekat 20 minit. Huh, dah lama tak kena jem macam ni. Lenguh kaki, tu pun sib baik kereta auto. Kalo manual ntah mcm mana..

Dah le air-cond pulak rosak, dugaan betul. Sabar, sabar.... harap² lepas service nanti ok la. Tak tahan ler, dengan cuaca panas semacam nih...

Caption:-

1-5:
Keadaan jem yang panjang berjela itu adalah kerana terdapat kerja² pembinaan.. sungguh merbahaya, melalui sebelah jengkaut yang garpunya melentok ke kiri ke kanan.. pastu ada pulak lobang bapak besar kat tepi tu.. isk, jangan le si City ni tergesel pulak ngan jengkaut tu. Jenuh nak menjawab nanti...hahaha.

6-8:
Land mark jalan Sg Merab. Sekolah kiblah tu aku taktau camana rupanya. No 7 tu adalah kapal angkasa yang tersangkut di situ sejak 5 tahun lepas. No 8 pulak adalah bistro yang aku baru 2 kali makan kat sana.. tak termasuk sekali kitorang pergi, duduk 15 minit pastu BLAH, sbb takder orang layan... huhu.

9:
tengok la tu, ngeri woo.. petang kang lalu sini lagi. Harap2 diorang dah katop lobang yang mengerikan itu. Lagipun aku baru 2 hari cuci kereta tau... isk. Abesla nanti comot balik...

4 comments:

KaMi said...

time macam gini adakah anda terkenang zaman membonceng dahulu kala.... Tumpang lalu bang... Sorry terlanggar side mirror!!!

Sila balas
Ya jika betul.
Tidak jika Anda telah hilang memori

P/s: aku MC hari nie.. pecah rekod MAY 2009 4 Hari MC

Sue said...

hiks.. terkenang gak. Tapi lebih kepada seriau.. ngee. Tgk org lain bawak motor mencelah sana sini, aku yang menjerit dlm kereta. Tak sedar dulu2 kita merempit gaks.. hehe

Jawapan aku YA. Tak hilang memori kan? kan? kan?

Best la ko, mc lama.. jeles aku.

KaMi said...

koje swasta... apo nak buek kalau maleh kojo kito MC.. ujung tahun appraisal kureng la... sendiri cari pasal... sendiri tanggung

hehehehe...

Aku dapat virus nie masa kat Seri Putra dulu nie...
anyway tq frenz give me this viruses...

:-)

Sue said...

sama-sama.. tak sangka pulak ko suka ngan virus tu yer. ;)