Pages

05 January 2010

BAB 2: Hari Pertama saya ke Krista

Nama saya Muhammad Danial. Tahun ni saya mula bersekolah di Tadika Krista. Saya akan berumur 5 tahun pada 11 Mac 2010 nanti.. kepada semua makcik/pakcik saya, jangan lupa bg saya hadiah. Jam ben-10 pun takpe, saya terima.

IMG_8740 I’m ready Mommy!!

IMG_8745

Sampai aje kat sekolah, kawan2 dah mula menyanyi. Banyak betul lagu nak kena hafal. Lagi negaraku, lagu Krista, Lagu Good Morning, Lagu Labah2… ape lagi ntah.

IMG_8748

Saya pakai baju kakak saya. Selamat $$ Daddy, tak perlu beli sportwear utk saya..

IMG_8773

Macam ni la keadaan kelas saya. Kumpulan saya semua hero. Bila teacher bagi pencil box, sumer transfer pencil box tu jadi racing car. Vrromm!! hehehe.

IMG_8775

Hari pertama saya cuma buat aktiviti mengaler. Orang lain semua kaler satu/satu. Tapi saya ambil 5 pensel warna, sekali pegang, terus ZAASSS!

IMG_8778

Inilah hasil seni saya.. cantik tak?

Saya rasa kalau pakai water kaler lagi cepat siap kot!

Agak2 nak cepat, simbah aje…

IMG_8742

Sekian dari saya.

=o)

peace!

1 comment:

Anonymous said...

Lagu 3 kupang ada tak?