Pages

23 June 2010

Fresh Look

Dapat tahu pasal FreshLook trial pack ni dari blogger VP. Terus masuk website dia, isi form.. dan tunggu. Dan akhirnya FreshLook itu telah selamat sampai ke tangan saya semalam. Terima kasih En. Posmen.

Image0233 
The envelope

Image0241
Isinya.. Sepasang contact lense.


Sesaja je sebenarnya aku try test mintak benda ni. Seumur hidup tak penah pun pakai contact lense. Camana gaya nak memakainya pun idaklah teman tahu. Tengokla nanti, kot terberani pulak nak try pakai…. Dah pakai nanti aku hapdet la ye.

Sekian.

4 comments:

Anonymous said...

Bila lg nk pekena contact lens..bende dh free,layan jelaa..manala tau kot2 lps ni pandngan mata ko lagi mengancam dan terancam..abisla WGS lps ni..pndang tepat ke mata ko tak brkelip..hehe

Sue said...

sorile. wgs tu suka part ori je. tiruan2 tak main. aku iron rambut sket punye cantik pun dia kutuk.. hahaha.

k.long mami-sue said...

hahaha..sure kutuk mcm rambut aku dulu tu.. aku ingat aku pun nak buat balikla..rambut smpena nak raya nnt..:p

Sue said...

nak buat pesen apa pulak? ogy ahmad daud ke? ko kan peminat tegar ogy dolu-dolu..