Pages

19 August 2009

Seni itu indah...


Malas nak citer panjang. Layan gambar aje la..


Yeah.. itu dia. Sepakat membawa berkat.
Mari sama-sama mencantikkan lagi lantai rumah kite.


Danish menunjukkan bakat terendam beliau..


Kat atas tu tangan Danish.. Bawah pulak Nadhirah..



Hasil kerja Danial


Tak cukup dengan itu, cawan minum daddy di guna buat acuan..
Sukati ko le bang..


Masa ni kitorang perhatikan ajer.. Takpela, boleh mop. Jangan guna marker pen sudah. Semoga anak2 mummy semua berbahagia selalu hendaknya... grrrr!


TAPI,
Kesabaran kitorang teruji bila...




Dinding bersebelahan pintu utama di conteng


Ni pula dinding kat dining area

Pun kat dining area.., menuju ke toilet.


Ni pulak kat bilik bawah


Aduhai.. banyak lagi sebenarnya. Kat tingkat atas pun ada jugak. Nampaknya kene ishtiharkan Pengharaman Sebarang Jenis Alat Tulis kat umah kitorang ni.. macam tu baru selamat agaknya. Kitorang sebenarnya baru jer cat & touch-up dinding2 tu sumer beberapa bulan lepas. Sakit tengkuk mengecat pun tak hilang lagi ni tau...ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Kena cari jalan penyelesaian la.. korang ada idea tak? Idea aku sekarnag ni cuma 1 jer.. cat sumer kaler HITAM. Selesai sudah..hahaha.
Meh aku bg korang tgk gambar peti sejuk aku pulak.. nak?

Tu dia.. penuh dengan sticker.
Selain tu ada apa2 yang pelik tak korang nampak??


Ha.. aku dah besarkan. Jangan tak tahu, peti sejuk aku pun ada lock tau.
hahaha.. ni sumer kerana Danish yang suka sangat menyelongkar peti sejuk aku.. Masalah tu tidak timbul lagi sekarang..








7 comments:

tifaizal said...

kak sue beli lock peti ais tu kat mana?apa nama die ye?dh merata cari x jumpa la

mami-sue said...

Ti,

tu bukan exactly LOCK. Bikin sendiri sebenarnya.. benda besi yg tampal kat dinding tu penyangkut biasa, husband Sue beli kat Jusco. Pastu tali tu ikat sendiri kat pemegang pintu peti ais tu.. Cari kat kedai memang tak jumpa. hehehe.
Ti pun ada masalah yg sama ehh??

Norm'S said...

akak psl msl dinding yg d conteng tu len kali kalau nk cat ala guna la ici yg leh lap jer bila d conteng tu **nama cat tu xingt la...jd jimat la lain kali xph ssh2 nk mengecat balik..ok x idea sy???

tifaizal said...

anak dara tie hyper explo la, semua benda dia nak selongkar...tu baru sorang..pening pening...heheheh

Azlan Ezahar said...

Huhuhu... kau buat mcm aku jer sue... aku dah isytihar ngan org ghumah aku tak cat ghumah kami selagi si kechik sekali dalam ghumah kami lum berusia 10 tahun huhuhu... lame tu.... kira2 umur adam nak masuk 15 tahun tu huhuhu

Sue said...

Lan,

betulla.. nampak gaya aku kena ikut cara ko.tapi takder la sampai 10 tahun. lama sangat tu. 3 tahun cukup kot, danish pun dah 6 tahun masa tu. takkan masih lagi nak buat mural...? hehehe

Sue said...

Lan,

betulla.. nampak gaya aku kena ikut cara ko.tapi takder la sampai 10 tahun. lama sangat tu. 3 tahun cukup kot, danish pun dah 6 tahun masa tu. takkan masih lagi nak buat mural...? hehehe