Pages

10 April 2009

Terima Kasih En. Lee

Alhamdulillah, syukur!! Mesin basuh saya sudah boleh beroperasi seperti biasa. Thanx a trillion to En Lee selaku juruteknik Toshiba. Juga tidak lupa terima kasih kepada bos saya yang memberi kebenaran saya utk keluar awal hari ni...hehe. Nanti belanja karipap sardin 3 biji yer bos??! Ini bukan rasuah...


En. Lee sedang mengisi air dalam mesin. Supaya base di bhgn bawah tu timbul.



Kemudian, longgarkan skru..


Ini ler rupa part yang rosak itu.. sudah haus akibat selalu sgt overload. Macam kereta la jugak, hari2 kalo ko sumbat 10 orang lam keta tuh, mau tak cepat haus tayar??? Err.. betul ke teori aku ni.. hentam saja la labu.



Utk pengguna mesin basuh jenama seperti di atas, sila save gambar ini. Mana tau korang perlukan khidmat En. Lee di masa akan datang....


Nak beli Civic Hybrid tak mampu... Dapat Toshiba Hybrid pun jadi la... hahaha



Tu dia, buih suda mariii.. sukanya aku!!! Pasnih takyah hantar dobi lagi..
Nampak benor pemalas nak basuh ngan tangan... :P



Sekarang aku sudah boleh tido lena... zzzzzzzzzzzzzzzzzz!

No comments: