Pages

30 April 2009

Saya sudah jatuh cinta..


Setelah menghabiskan duit menyopping baju anak² di Parkinson, saya melangkah masuk ke Burger King utk membeli burger kiriman rakan sepejabat. Dengan tidak semena-mena saya telah terbeli BBQ Cheese Burger yang berharga RM3.95 (tidak termasuk tax)..

Oh, alangkah sedapnya burger itu.. simple, hanya 2 keping roti, daging dan cheese.. BBQ saucenya sungguh marbeles.. wallah!! Sila lah terliur yer.. hehehe.

Burger King, sila bayar saya kerana telah mempromo product anda di BLOG saya yang sedang meningkat naik nih...

4 comments:

KaMi said...

dugaan tul... dah la aku puasa nie..

banyak kalori tu

mak long said...

adussss!!! lapor lerr!!! muat ker mulot mami sue nk kunyah berger tu!!

Sue said...

hehe.. memang sodap sehingga menjilat jari jemari..

maklong,
kalo sumbat sebijik beger tu dlm mulot mmg la tak muat.. tapi i kan adik ipar u yg sopan. cubit sikit2 sampai habis..hhehehe

chesue said...

La..ko tak penah rasa lg burger king eh...ketinggalan ketapi tul ko ni..ni mmg feveret aku satu family tau..sumer v all dah try,mmg marvelles... :-)