Pages

21 January 2009

Happy besday to me

Sambutan kecil-kecilan di opis. Thanks guy!!

Sebelum acara pemotongan kek bermula.. ni la workspace aku. Tudung tu baru beli kat pasar mlm semalam. Rm20 selai..


Kek ni ditaja sepenuhnya oleh Unit KE. Best la korang. Tempat lain takder pun mcm ni.. ish.. syahdu pulak


Tada.. sayalah besday gal itu. Ops, besday woman lah. Sedar diri okeh, lilin pun dah penuh atas kek. (weh, lenkali dah tau nak letak lilin byk2, beli la kek yg b esor sket... :P)


Lan sungguh teruja, sbb masa besday dia tahun lepas kek dia kaler lain..


My best friend. Geng KE gelar ni adik tiri aku.. hahaha


Posing sket. Foto gedik..


Kavi, Kak Jariah dan aku.. PEACE!!!


Antara VIP2 yang hadir. Terima kasih semua sbb sudi hadir meraikan majlis yg sempoi ni.


2 kali amik napas baru padam semua lilin. Apakah tandanya tu??


Bapak budak sebelah kanan tu dah tak sabar2 nak mkn kek. Tak sempat potong, tangan dia sampai dulu..


Mak aih, ngamok ke ape Lan?? Jangan la.. Aku lom sempat g Mekah lagi.


Ustaz Nazri : Jangan la Kavi nampak. Aku nak curik coklat ni jer.. ish.


Aksi manja gitu...
Kavi macam nak tonyoh je kek tu. Takut aku.

10 comments:

Kavinesh said...

bukan nak tonyoh la. nak suap je. dia yg takut lebih2. ni kira baik lagi tau kalau la kat rumah memang nahas la aku keja kan. heheheh...... nasib demo baik lahhhh....

azlanezahar76 said...

mgikut firasat nujum pak belalan hehhehe bukan belalang yek.... 2 x amik napas tu....makne yer..... hehhee.... tua dah tu wehhhhh ...hu hu hu...ape2 pong pd semua komentar... cuba kira lilin tu... 1 lilin mewakili 4 tahun oooooo....

azlanezahar76 said...

hu hu hu... makang kek.. makang kek....!!!!

Mami-sue said...

melampo betul.. ade ke patut 1 lilin= 4 tahun.
Kertu dah aku kalo camtu... heheh

Yeay..yeay!! Dapat bunga..
Yeay..yeay!! Dapat bunga..

Kavi, jgn jeles yer.

Kavinesh said...

tak jeles la. i yg doakan supaya kak sue dapat bunga( KANTOI) .... sedih aje dengar kak sue cakap haritu... nak beli bunga sendiri.... heheheh.... caya la sideq dah dengar bisikan hatti isterinyaaaa..... cantik bunga tu. seayu tuannya....... biar la bunga aje layu tapi tuannya tak layu ya......

dedak said...

hepi besday.
nampak meriah je KE dlm gambar tuh hehe.

Kavinesh said...

meriah tu memang meriah tapi tak cukup kepala..... en. Amir dan Hj Azri takde.....

Sue said...

adoi kavi, buat malu jer. kot ye pun jgn le citer pasal nak beli bunga sendiri tu. hahahaha.. (mati la kena kutuk lepas ni)

dedak, pasni turn saper plak eh? kita tukar trend nak..? pecah telur atas kepala ke, siram air sebaldi ker..

Sib baik besday aku dah lepas... huhuhu

HazlisaNoor said...

happy belated birthday sue..macam kenal jer baju tu..hehe

Mami-sue said...

yelah kak ija.. tiap kali pakai baju tu, teringat kat akak ngan kak rin. hajat nak boria tak kesampaian la.. huhuhu.