Pages

09 January 2009

Big Apple Donut

Salam,

Korang pernah makan donut cap big apple? Aku baru je tadi makan. Kat alamanda. Outlet terbaru diorang. Aku makan Pink Twister dan Go Nutz. Sedap gak. Rege dia sebiji RM2.20. Mahal ke? Kira okey lah kot. Mampu beli lagi. Ada gak jual yg 6 & 11 pcs. Lupa lak harga berapa.

Go Nutz
Ni jadi fav aku. Sedap! Donut yang gebu, kacang yang rangup.. Bawah kacang tu ada melt coklat. Yummy

Pink Twister
Yang ni plak, rasa okey2 je la. Aku tak minat sgt sbb cream pink tu manis. Tapi donut dia masih lagi sedap. Gebu.. lembut jer.


Okey, akhirnya merasa gak aku donut yang selalu disebut2 dalam blog orang ramai. Pasni ada 1 lagi brand yg aku nak try. J.Co donut. Yeker sedap??? Tunggu ada outlet kat alamanda lah gamaknya...

Semalam, teringin sangat nak makan pop-corn TGV. Dah dapat! Alhamdulillah. Thanks Normi & Kavi. Temankan i g beli. Hari ni dapat lak donut. Wah.. bagai di pam le badan aku nanti. Chow.

2 comments:

Anonymous said...

Yummy..sedapnya..ni adik bradik Dunkin Donut gak ke?Aku nak belila...

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Just nak inform we all dah start blog http://bigapplealamanda.blogspot.com see you around. tq