Pages

27 November 2008

Amazing..!!

Butir-butir Kejadian seperti di bawah:-

Tarikh : 27 Nov 08
Masa: 2:23pm

Salam semua.

Aku sangatlah terkejut tahap gaban, bila tgk online user adalah 16 orang. Huh.. biar betul?? Ramai ke yang baca blog aku yang tak seberapa ni. Jangan kata aku buat cerita yer! Tengok gambar bawah ni, yang dalam bulatan merah tu..



Ish. Biar betul, biar betul-betul.. ??


Okeh, tengok yang ni pulak. Wowzio Live Activity Feed. Hik, hik. Yeke orang dari negara sana yang baca blog aku? Ataupun sebenarnya IP diorang yang route ke negara tu? Hmm..


Apa2 pun, aku sangatlah berterima kasih kepada anda semua yang sudi sinnggah blog aku ni. Lenkali bg la sket komen, baru bersemangat aku nak hapdet blog ni. Kalo kesudian, meh la kita bertukar-tukar link.. :o)


*Adakah ini satu propaganda dari pihak tertentu utk membuatkan aku berasa di awang-awangan... hiks!

3 comments:

Anonymous said...

Ok la tu 16... salah sorangnya aku la...
ko tak tau ke aku kat vietnam nie
hahaha

Anonymous said...

yeke? syiok nyer... sampai jugak hajat ko nak ker obersea yer? alhamdulillah.

Anonymous said...

ke vietnam takpe lagi jgn sampai ke BANGKOK sudah..kang ko tak lps balik,tak pasal ko kena join yg anti rusuhan tu..hehe..