Pages

13 November 2008

:o) Mood: Happy

Salam,

Sorilah yer, lama tak update. BZ dengan kursus.. dari minggu lepas straight 3 minggu. Minggu depan pulak last..tak sabarnya.. Sorgaaa...!!

Setiap kali lepas kursus peserta perlu isi borang penilaian penceramah. Jom tgk gambar bawah:



Nampak tak apa diorang tulis? tak nampak?? Ok, takpe. Meh sini aku translate ke tulisan yang lebih mudah dibaca: "Nama Penceramah: Pn Suhaila. Komen: Penerangan dan tunjuk ajar yang jelas dan memuaskan". hehe, kembang setaman dah idung nih.



Yang ni pulak, takyah la nak translate yer. Cuba korang klik aje kat gambar tu, sure leh baca. Peserta kursus kali ni memang extreme + Selamba badak betul lah.. Tapi aku pedulik hape, aku ok je since diorang puji aku.. hahaha. UKErian yang lain, sila jangan ambil hati yer, ambil lah limpa.. limpa pun sedap apa dibuat kari... :P

Okeh, tutup bab membangga diri dan riak.. jom tgk ni pulak.


Nampak tak peserta yang baju belang coklat tu? Ha.. dia adalah peserta paling 'happening' . Baru tingkatan 3. Budak kecik ni sangatlah kecoh. Kalo ada anugerah pelajar paling kecoh mmg dapat kat dia lah. Nampak happy jer, muka takde masalah. Aku suka betul tgk gelagat budak ni. eh, nama dia bibi lah.. baru teringat.



Aku sangat teruja bila pertama kali dihidangkan kuih tepung pelita masa minum pagi during kursus. Ingatkan kuih ni wujud masa bulan pose je. Sodap sangat kuih ni. Berlumba2 aku ngan kavi abeskan..


Tu dia.. selepas kejadian. Sekali 3 sampan aku sebat. Kak Saba, minggu depan order kuih ni lagi tau!


Kenal tak saper nih? Beliau adalah setiausaha sulit kepada menteri kami. Masa makan dia ajak kitorang dok sebelah dia. Takmo la... Ape kes nak dok mkn kat meja VIP kan, nanti leceh aa nak tambah2 lauk. Kena ikut protokol pulak. Hmm, tapi nyesal ada gak. Sebab kat meja VIP dapat dessert. Cheese cake lagi.. Ishh. Abang, nak cheese kek. tak kira, mlm ni kita g secret recipe yer?? (sesi mengada-ngada.. sila muntah)



Sekian.

3 comments:

Anonymous said...

mana borang penilaian yang dikatakan tuh huhu

Anonymous said...

adik aku ni dah la tembam..tambah kembang plak nanti..abihla..

Anonymous said...

dedak:
ada kat laptop kat umah. tggu..nanti akan ada entry pasal tu pulak.

kak ija:
tu la kak, unit kitorang ni sumer saiz XXXL dah ni. bleh tukar keja jadi BONZER. eh, kecuali BOS la.. hahaha