Pages

19 November 2008

Majlis Harijadi Saya - Nadhirah

Salam Semua,

Hai! Saya Nadhirah. Umor saya 5 tahun. Harijadi saya adalah pada 7 November atau dalam ayat lain Seven Eleven. Kalo gi Seven Eleven sentiasa lah ingat saya. :o)

Pada hari Sabtu yang lepas, Mummy dah aturkan satu majlis kecil utk meraikan hari jadi saya. Kitorang buat kat umah Atok di Selayang. Meriah sangat. Terima kasih pada semua yang sudi hadir. Saya seronok sangat sebab dapat banyak hadiah. Lagi2 hadiah yang sangat saya idam2kan.

Kita tengok gambar lah ye? Lagi best.



Semua khusyuk tengok Abg Safwan hidupkan lilin. Baik2 ye Abg Safwan, nanti tertenyeh kek Nadhirah.. hehehe.



Tengoklah Pak Ngah tu. Sempat lagi dia menyelit.


" Ish, saper pulak yang melepaskan gas beracn time orang nak mkn ni?? Hampas betul!!" komen Danial di dalam hati


"Harap2 Azim tak pulangkan balik bekas batman yang Mummy hadiahkan kat dia bulan lepas" Nadhirah

"Thanks kak Arisya, sbb bagi Nadhirah hadiah. Nanti Nadhirah bg hadiah masa besday kak Arisya nanti" Nadhirah (Mummy: Aiyo..kopaklah aku bulan depan).



Sayanggggg Maklong!!! Muahh.. Tima kasih daun keladi, tahun depan bagi la lagi.


Atok berjaya menjadi magician mlm tu. Atok memang ROCK la. Wa caya sama lu Atok!!!



Hadiah yang dikongsi duit pembeliannya oleh Kak N, Hariz dan Azim. Ni pakat kumpul duit belanja sekolah ke, POW duit mama?? Anyway, mekacih!


Tengok lah hadiah saya.. banyak kan? Seumur hidup baru ni dpt hadiah byk. Tahun2 lepas Mummy pun tak bagi hadiah.. (Erk??)


Orang yang memeriahkan majlis saya




Comel tak saya? Sebenarnya waktu ni saya tengah demam. Tapi oleh kerana dapat banyak hadiah, terus sihat. heheh.. best nya.

1 comment:

Anonymous said...

happy belated birthday nadirah..