Pages

29 December 2008

My Lovely Sister


Dalam banyak2 kakak, ini le kakak yang paling aku sayang. Sebab? Masakan dia power. Sodap banget. Hampir2 menyamai masakan arwah mak aku. Bila aku ngidam nak makan apa2, talipon je dia. Mintak buatkan. Sure dapat punyerlah.. Adik kesayangan lah katakan..

Gambar ni kitorang capture masa balik selayang Ahad lepas. Masing2 nak menayang tudung baru. Kakak aku kata, yg dia pakai tu tudung Ekin. Aku plak, tak tau tudung ape yang aku pakai. Tak kisah le, jangan tudung saji @ tudung periuk udah!!

Korang pernah tak dengar lagu tudung periuk? Lagu lama.. Husband aku terer sehh nyanyi lagu tu. Org lamalah katakan. Eh, ape kaitan tudung periuk ngan entry bertajuk My Lovely Sister nih... dah menyimpang nih. Ayuh kembali ke pangkal jalan.

Kakak aku ni kira somebody jugak lah. Tiap kali besday dia, satu donia cuti. Ntah ilmu ape dia pakai aku pun tak tahu. Tensen betul aku. Sebab, besday aku nak jatuh pada bari sabtu/ahad sikit nyer payah.. tapi dia tiap2 tahun, selamber jer cuti. Pulak tu, siap ada bunga api la, konsert la. Hish..

Selamat Panjang Umur kepada Kaklong. Semoga sihat sepanjang hayat, dan dilimpahi rezeki yang melimpah ruah.. hehe. "01.01.2009" yang ke: (rahsia)

No comments: