Pages

26 December 2008

Kereta Idaman

Salam,

FYI, Aku minat giler ngan keta kat bawah nih.. "Tak dapat BMW 3 series, yang ni pun jadik la." ;) Paling aku suke yang warna brown.. Hish, dapat rasa naik sekali pun jadi la. Size civic ni kira masih ok la ngan badan aku yang comel nih. Takder la nampak sangat macam kereta pinjam.. hehe. Kasi can la ekk aku berangan sekejap.

Tapi kan, lepas je Honda launch model city yang baru.. Walahwei, terus tergoda. "Tak dapat civic, city pun jadik la..". best kan ayat tu. Tu nama dia, AYAT BANGUN MEMBUAT.

Nak beli memang sah2 tak mampu. Sebulan gaji buat bayar keta jer. Nak isi minyak ngan apa? Air Paip?? Oleh kerana itulah aku masukkan entry khas pasal kereta idaman kalbu ni..

Ada ke sapa2 terasa kesian kat aku?? Kot la ada orang nak belikan satu....

Walaubagaimanapun, aku tetap sayang dan chenta sama keta skrg ni. Walaupun kecik tapi takder masalah. Minyak pun jimat. Lekuk sket2 adatla kan? Alangkan keta husband aku pun ada lekuk2 gaks.. heheh. (Jenis org sebelah parking rapat2, pastu buka pintu sampai berdentum ngan keta kita). Harapan aku supaya kereta ni dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik pada aku sampai bila-bila.



Err, enrty ni jugak sebenarnya adalah utk mengingatkan kepada seseorang.. "Biler mau tolong serviskan kereta Sue aaaa?"

Sekian.

2 comments:

Anonymous said...

weh.... sue...kete kau yg kechik tu kalau di tgk mcm kete gi perang ooo.... hehheheheh... ganas nyer bawak kete.... takut aku...heheheh

Anonymous said...

hahaha.. mmg itupun modus operandi aku takmo touch-up balik bahgn yg kemek tu. biar org takut sket.. muka cun tapi gengster bila bawak keter. :P