Pages

16 December 2008

Aktiviti Hari Minggu

Salam,

Hujung minggu lepas kitorang beramai2 pergi memeriahkan majlis perkahwinan anak kepada sepupu aku (sebelah abah)... tu dikira 2 pupu ke? Kupu2? hehe.. majlis diadakan di Kelang, Selangor. Cuaca baik, tak panas sgt.. tak ujan. Yg kawen tu 2 orang sekali gus.. dedua lelaki. Iwan & Faizal. Tahniah to both of u.. (mcm la diorang tgk blog aku..).

Aku paling suka masakan sambal tempe ngan acar buah. Sedap banget. Maklumlah, kelang ni kan area org jawa.. sambal tempe tu kalo takder alamat tak berseri lah majlis.. Jom layan gambar.

Pengantin 1: Faizal. "Lembap tul diorang ni jalan. Aku dah berpeluh2 nih.."


Pengantin 2: Iwan. "Yang, tengok pasangan sebelah... tak vogue kan? Kita lagi vogue!! "



Jemputlah masuk yer.. Jangan malu jangan segan.



Singgahsana raja sehari. Chantek la.


Syok gak layan cempuling nih. Jarang jumpa show camnie. Cam dah nak pupus jer.


Tu dia vokalis cempuling.. Yeah.. rock Tok.. kasi GEGARR!!!


Nadhirah dari kecik2 lagi memang minat tgk live show. Teruja betul dia..


Danial dan danish pun sama. Takmo pandang camera langsung. Ralit tgk atok2 tu bergendang.


gendang gendut, tali kecapi, pilot gendut, stewardess lari..
hehehe


"Ape? Nak sikt kerepek..? Mana boleh! Ini kerepek aku yang punya..." kata Kaklong



"Tu dia.., penangan nasi minyak sudah mari. Naik darah tinggi aku. Sib baik le doktor ni comel.. sejuk sikit hati. Doktor singgle lagi ker?? " kata Abah dlm hati..
Ya Ampun... hehe. Gurau2 je Bah, jgn marah.

No comments: