Pages

16 November 2009

Sekian lama kau menghilang…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

……kenapa baru kini kau datang??

 

Tensen betul.. sejak 2 hari lepas dah rasa lain macam aje pipi ni. Macam ada alien nak tersembul keluar.

 

Sangkaan aku betul.. jeraw*t ler. Ish.. sakit pulak tu. Merah ajer..

 

Selang sehari keluar lagi 3 ketul alien kat muka ku yang suci lagi murni ni. Argh.. tension nya. Apakah maknanya kehadiran alien2 ini? Adakah ini bermakna Yasm*in sudah tidak serasi? Aiyoo…

 

Tolong… ada petua tak?

4 comments:

Erynz said...

Mn ko tau psl Yasmin ? Aku dulu ok jer...pakai lah ubat jerawat..
Clean n clear! Aku smpai Ke Jeddah bw ...kemn saja! gerenti ilang punya lah...

HazlisaNoor said...

sue, ko still ambik yasmin lagi ek..akak sebulan jer mkn ikut awak ari tu tapi bukan yasmin..x blehla.. tapi pastu tak mkn apa2 dah untill now..tak rasi..eh nak tanya la..nadirah dah pandai berenang ke

Sue said...

Ryn,

Aku dah lama consume yasmin, sejak bersalinkan Danish. Almost 3 years. So far itu aje yang serasi dengan aku, Ubat jerawat? Tak pernah beli sbb tak pernah ada jerawat sejak habis sekolah menengah. Nanti aku try clean n clear..

Kak Ieja,

Nadhirah tak pandai berenang lagi. Tadika dia ada offer swimming class, tapi tak yakin nak lepaskan dia join. Pasal Yasmin, mmg sampai skrg sue masih setia dengan Yasmin.. takder disiplin punyer orang. hahahah

Sarima said...

aku x pernah amal makan yasmin..tp aku makan jamu..so far ok la..jerawat?..2 biasa la..hormon badan kan mana kita tahu..