Pages

29 March 2017

Sekali dia sound daaa...

Assalamualaikum.

Janji dicapati. Hehehe. Bukan orang lain, aku la tu. Konon nak cerita pengalaman bersalinkan Adam. Ni Adam dah masuk 9 bulan, nan hado.

Almaklum le, dah beranak kecik ni. Nak curi2 masa dok depan pc tu agak susah. Ni pun guna hp je, tapi nak letak gambar nanti kena juga guna pc sbb semua gambar dah transfer ke pc.

Aku tgh seronok buat photobook pulak skrg ni. Malam semalam baru upload satu, yg kecik je.. 6"x6". Jadila untuk permulaan.. Murah je wei, cuma rm2.90. 😁


Murah je kan? Beli mcm biasa kat Lazada,  nanti photobook akan emailkan voucher code. Design la photobook kita tu ikut kepala otak kita, pastu proceed to order. Final step nanti dia mintak kita masukkan voucher code jika ada. Harga tanpa voucher code adelah RM79. Gila mahei

Eh, tadi kata nak citer pasal kelahiran Adam. Melalut ke lain pulak. Next  post la ye pasal Adam. Nak kena refresh semula otak ni, almaklum dah 9 bulan berlalu. 

Punca aku update ni, sebab dah kena sound. Dengan dia ni.. Hahaha. Takde la kenal personally, tapi suka baca blog dia yg suka travel sana sini. Aku nak pergi tak dpt, baca pengalaman org pun seronok jugak. Lagi2 la penuh gambar yg cantik2. Hi doc! Saya dah update ni. Jgn x baca pulak.. 🙊🙊🙊

Ok, sehingga berjumla lagi. Semoga ini bukan entry terakhir pada tahun ini. 😁 

No comments: