Pages

06 February 2013

Sepi

Kesian blog ni sunyi sepi. Tuan tanah sebok dengan urusan harian. Nak menghadap pc pun tak sempat. Sebok uruskan rumah tangga. Hantar-jemput anak2 sekolah. Nadhirah dan Danial dah berlainan sesi. Campur Danish lagi. Ada jiran siap kira, lebih 10 kali keluar masuk umah utk uruskan persekolah anak2…  yelah tu kot. Aku tak pernah kira pun.

Kalau tak sempat masak utk lunch, aku beli aje la. Masak nasi, beli lauk berkuah seketul.. pastu goreng telur dadar. Aci lah kan.  Malam kebiasaannya memang masak. Bergantung kepada apa jenis haiwan yang ada dalam peti saji misteri aku tuh…

 

kek besday  hadiah dari Dlovelymuffin

terima kasih banyak2 kepada tokei kek aka sepupu.. dari gurauan di FB, akhirnya menjadi realiti. Semoga bisnes terus maju dan dimurahkan rezeki.  Siapa nak tempah kek silalah lawati blog beliau. Insya Allah, rasa yang tidak mengecewakan.

 

Eh, ada entry khas utk aku ler.. baru perasan… hehehe. kat sini

 

 

Eh, tiba2 hilang idea pulak. Tadi macam banyak je benda nak cerita. Nanti la ye, tunggu aku transfer gambar dalam hp & digicam dulu, buat modal entri baru.

 

Take care semua.

No comments: