Pages

13 May 2010

Cobaan…

Tension…tension. Dah seminggu gagal mengudarakan diri di alam maya. Ni semua gara-gara berukband yang semakin hari semakin menyakitkan hati.

Dulu pakai kompeni biru, apelagi kalau bukan CELCOMonyet itu. Serupa guna GPRS line aje. Terhegeh2 macam sang kura-kura.

 

Now guna kompeni ijo, MAXISongeh. Bulan pertama memang ekselen. Siap bole layan streaming House MD lagi. Tapi masuk bulan ke-2, hampeh berganda-ganda. No more 3g line, cuma GPRS. Masalahnya gprs tu pun tak stabil.. Bayau bukan main mahal, RM98/mth.

 

Bengang punye pasal, tadi g beli DIGI Prepaid Berukband pulak.. Apek tu kata, mesti ada line punyer.. sekali aku test, hampasssss. takde 3g, cuma GPRS. Dah tu failed to connect pulak…

 

Ishh.. malang bertimpa-timpa.

 

Nampaknya ISP di Malaysia belom boleh dibanggakan lagi. Yang boleh bangga bab promo aje la. Bab nak hentam pesaing, no 1 ler. Tapi servis sangat mengecewakan.

 

Aku yang sanagat kuciwa…

:(

4 comments:

Siti Indrawati said...

sabar yea mami sue..semua itu kan coobaaaaaaaannnnnn!!bukan betul3x

Anonymous said...

tgk kawasan gak tu...walaupun apa brand service provider kalau kawasan tu 3g dia kurang mantop tak guna juga...better amik streamyx guna phone line...

Anonymous said...

AKU RASA SEBAB rumah ko di kategori kan bawah bukit.. dan masih berada di dalam kawasan baru... tu la pasal... line manjang tak de jer.. sian yek... aku dah rindu banget nak baca cerita anak2 buah aku tue...

pakai belkin ajer

Sue said...

kitorang dah apply streamyx dari bulan 11 tahun lepas. hampeh tak ada jawapan.. hish.